Podmínky ochrany osobních údajů
Zásady ochrany osobních údajů a informace o zpracování osobních údajů
společností The Prague Outlet s.r.o.
Společnost The Prague Outlet s.r.o., se sídlem Ke Kopanině 421, 252 67 Tuchoměřice, IČO: 062 63 615, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. C 279065 (dále jen „Společnost“), jako prodávajícího při prodeji zboží prostřednictvím internetového obchodu umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese https://epop.cz (dále jen „internetový obchod“).
Společnost zpracovává osobní údaje v souladu s požadavky Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“). Níže uvedené zásady se týkají zejména zpracování osobních údajů zákazníků Společnosti, kteří jsou fyzickými osobami a přiměřeně i zástupců či kontaktních osob klientů, kteří jsou právnickými osobami (dále jen „zákazník“), a to osobní údaje, které správce získal na základě objednávky v rámci internetového obchodu.
- SPRÁVCE
- Správcem osobních údajů je Společnost. Kontaktní údaje Společnosti jsou The Prague Outlet s.r.o., se sídlem Ke Kopanině 421, 252 67 Tuchoměřice, e-mail: [BUDE DOPLNĚNO], telefon: [BUDE DOPLNĚNO].
- ÚČEL A PRÁVNÍ ZÁKLAD ZPRACOVÁNÍ
- Společnost zpracovává osobní údaje za účelem uzavření a plnění kupní smlouvy ve smyslu článku 6 odst. 1 písm. b) Nařízení. Neposkytne-li zákazník Společnosti své osobní údaje, příslušná smlouva nebude uzavřena.
- Společnost dále zpracovává údaje pro plnění právních povinností Společnosti ve smyslu článku
6 odst. 1 písm. c) Nařízení, zejména pro plnění zákonných daňových a účetních povinností, jakož i povinností ve vztahu k ochraně spotřebitele a plynoucích ze zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. - Společnost dále zpracovává osobní údaje pro účely oprávněného zájmu Společnosti ve smyslu článku 6 odst. 1 písm. f) Nařízení, a to (a) pro vyhodnocování chování zákazníka při využívání služeb Společnosti v souvislosti s elektronickým přístupem k internetovému obchodu a zlepšování služeb zákazníkům v rámci personifikace webových stránek (IP adresa a z ní odvozená poloha, využívání cookies a dalších technologií, apod.) k vedení vnitřních statistik a přehledů, (b) vyhodnocování platební morálky zákazníka pro účely prevence vzniku pohledávek a pro rozhodování o podmínkách uzavírání dalších smluv se zákazníkem, jakož i za účelem evidence dlužníků, (c) pro uplatnění právních nároků Společnosti. Proti těmto zpracováním má zákazník právo vznést námitku ve smyslu čl. 21 Nařízení.
- Společnost je oprávněna zpracovávat osobní údaje v listinné a elektronické formě, ručně i automatizovaně. Při zpracování osobních údajů Společností nedochází k automatizovanému rozhodování, na jehož základě by byly činěny úkony či rozhodnutí, jejichž obsahem by byl zásah do práv či oprávněných zájmů zákazníků. Společnost nezpracovává zvláštní kategorie osobních údajů.
- SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ PRO MARKETINGOVÉ ÚČELY
- V některých případech mohou být osobní údaje shromažďovány a dále zpracovávány na základě uděleného souhlasu zákazníka, který vždy vyjadřuje svobodný, konkrétní, informovaný a jednoznačný projev vůle se zpracováním osobních údajů za daným účelem.
- Se souhlasem zákazníka zpracovává Společnost osobní údaje pro přímé obchodní (marketingové) účely primárně pro podávání zpráv o obchodních sděleních, o novinkách na trhu v rámci předmětu podnikání Společnosti, o prodejních akcích, změnách cen, vytvoření vhodné nabídky produktů a služeb či její úpravy či o činnosti Společnosti. Tyto zprávy mohou být podávány písemně, ústně, telefonicky nebo elektronicky. V takovém případě jsou osobní údaje zpracovány v rozsahu jméno a příjmení, e-mailová adresa, telefonní číslo, fakturační údaje (ulice a č.p., město, PSČ).
- Zákazník může udělit souhlas se zpracováním osobních údajů za uvedeným účelem při dokončení objednávky zboží v internetovém obchodu.
- Souhlas není součástí dokumentů nezbytných pro uzavření jiných vztahů, a nepodmiňuje uzavření kupní smlouvy.
- Udělený souhlas může zákazník kdykoliv odvolat. Proti tomuto účelu zpracování má zákazník právo vznést námitku ve smyslu čl. 21 Nařízení.
- KATEGORIE OSOBNÍCH ÚDAJŮ
- Osobním údajem se myslí jakákoliv informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor.
- Společnost zpracovává osobní údaje poskytnuté zákazníkem v následujícím rozsahu: jméno a příjmení, e-mailová adresa, telefonní číslo, fakturační údaje (ulice a č.p., město, PSČ), případně dodací údaje (ulice a č.p., město, PSČ), uživatelské jméno je-li zákazník v internetovém obchodě zaregistrován a IČ, DIČ a sídlo (ulice a č.p., město, PSČ) v případě fyzické osoby podnikatele. A dále údaje o chování zákazníků v souvislosti s elektronickým přístupem do internetového obchodu a údaje o odebíraných službách/zboží (druh, objem, specifikace a cena zboží) a platební morálce zákazníka.
- Společnost spoléhá na to, že osobní údaje poskytnuté zákazníkem jsou úplné, přesné a správné. Pokud na straně Společnosti vyvstane jakákoliv pochybnost o totožnosti zákazníka nebo o správnosti poskytnutých údajů, může Společnost po zákazníkovi požadovat poskytnutí dodatečných informací nezbytných k potvrzení totožnosti zákazníka.
- DOBA ZPRACOVÁNÍ
- Osobní údaje jsou Společností zpracovávány v rozsahu nutném pro naplnění činností v souladu s účelem zpracování a po dobu nutnou k dosažení účelu zpracování osobních údajů nebo po dobu přímo stanovenou právními předpisy, s přihlédnutím ke smluvním či zákonným nejzazším lhůtám pro uplatnění práv za vady/za škodu či z titulu záručních lhůt. Poté jsou osobní údaje vymazány či anonymizovány.
- Pro účely plnění smlouvy jsou osobní údaje zpracovávány po celou dobu trvání takové smlouvy a po dobu trvání doby k uplatnění práv za vady/za škodu či z titulu záručních lhůt.
- Pro účely plnění právních povinností jsou osobní údaje zpracovávány nejméně po dobu trvání takové smlouvy a po dobu která je vyžadována konkrétními právními předpisy, zpravidla na dobu nejdéle 10 let.
- V rámci oprávněného zájmu Společnosti jsou osobní údaje zpracovávány po dobu, kdy takový oprávněný zájem Společnosti trvá. Za účelem ochrany právních nároků a vnitřní evidence a kontroly (platební morálky apod.), se zpracovávají údaje po dobu trvání obecné promlčecí doby tři roky. V případě zahájení soudního, správního nebo jiného řízení jsou osobní údaje zpracovávány v nezbytném rozsahu po celou dobu trvání takových řízení. Osobní údaje zpracovávané pro vyhodnocení chování zákazníků se zpracovávají po dobu nejdéle tří let.
- Osobní údaje pro obchodní (marketingové) účely jsou zpracovávány po dobu trvání souhlasu ze strany zákazníka s takovým zpracováním.
- PŘÍJEMCI OSOBNÍCH ÚDAJŮ
- Společnost neposkytuje zpracovávané osobní údaje žádné třetí osobě s výjimkou:
- dodavatelů zboží, má-li být zboží Společnosti dodáno až na základě objednávky zákazníka;
- dodavatelů podílejících se na realizaci plateb;
- dodavatelů zajišťujících služby provozování internetového obchodu a jiné technické podpory Společnosti;
- dopravců a výdejních míst za účelem dodání zboží;
- poskytovatelů hodnotících služeb internetových obchodů;
- reklamních a sociálních sítí za účelem zobrazení přizpůsobených nabídek a cílené reklamy, avšak pouze údaje o chování v internetovém obchodu;
- poskytovatelů odborných služeb (daňoví poradci, advokáti) za účelem plnění zákonných daňových a účetních povinností a uplatňování právních nároků Společnosti.
- Společnost nepředává osobní údaje do zemí mimo Evropský hospodářský prostor nebo jakékoliv mezinárodní organizaci.
- PRÁVA ZÁKAZNÍKŮ
- Zákazník, který je v internetovém obchodě registrován, je oprávněn v rámci svého uživatelského profilu kdykoliv zde uvedené údaje upravovat a aktualizovat.
- Zákazník má dále v souladu s Nařízením právo:
- požadovat od Společnosti přístup k osobním údajům dle čl. 15 Nařízení, tedy právo na informace, jaké kategorie údajů a k jakému účelu jsou zpracovávány, informace o příjemcích osobních údajů a o plánované době jejich zpracovávání;
- na opravu či doplnění osobních údajů, kdykoliv, pokud se dozví, že jeho osobní údaje jsou nepřesné či neúplné;
- na výmaz osobních údajů dle čl. 17 Nařízení, zejména pokud (i) osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo jinak zpracovány, (ii) zákazník odvolá souhlas se zpracováním a neexistuje další důvod pro zpracování, (iii) zákazník vznese námitky proti zpracování a neexistují žádné převažující oprávněné důvody pro zpracování osobních údajů, (iv) zpracování je protiprávní;
- na omezení zpracování osobních údajů dle čl. 18 Nařízení, v takovém případě Společnost osobní údaje znepřístupní, dočasně odstraní či uchová anebo provede jiné úkony zpracování, které budou potřebné pro řádný výkon uplatněného práva;
- na přenositelnost osobních údajů dle čl. 20 Nařízení jinému správci;
- vznést námitku proti zpracování osobních údajů ve smyslu čl. 21 Nařízení, a to proti zpracování v rámci oprávněného zájmu Společnosti, nebo pro obchodní (marketingové) účely, v takovém případě Společnost osobní údaje dále nezpracovává, pokud neprokáže závažné oprávněné důvody pro zpracování;
- kdykoliv odvolat udělený souhlas se zpracováním osobních údajů;
- obrátit se stížností na dozorový orgán.
- Všechny požadavky zákazníků související s výkonem jejich práv dle tohoto článku a dle Nařízení jsou vyřizovány v souladu s čl. 12 a násl. Nařízení. V případě opakovaných či zjevně nedůvodných nebo nepřiměřených žádostí o uplatnění výše uvedených práv je Společnost oprávněna za realizaci daného práva účtovat přiměřený poplatek, popřípadě jeho realizaci odmítnout.
- ZABEZPEČENÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
- Společnost při volbě vhodného zabezpečení osobních údajů zohledňuje rizika, jež pro osobní údaje vyplývají z jejich zpracování, a to zejména rizika náhodného či protiprávního zničení, ztráty či neoprávněného přístupu. V případě, že Společnost zjistí výskyt rizik, přijme vhodná opatření k jejich zamezení.
- Společnost dodržuje taková organizační a technická opatření, která zamezí neoprávněnému nebo nahodilému přístupu, zpracování, přenosu, zničení, ztrátě, nebo jinému zneužití osobních údajů a prostředků pro jejich zpracování, a to vždy odpovídající riziku spojenému s daným zpracováním osobních údajů.
- DOZOROVÝ ORGÁN
- Zákazník je oprávněn se kdykoliv obrátit se stížností na dozorový orgán, kterým je nezávislý orgán veřejné moci zřízený členským státem Evropské unie za účelem dohledu a kontroly nad dodržováním ochrany osobních údajů v příslušném členském státě, a to zejména v případě, kdy se domnívá, že osobní údaje jsou zpracovávány neoprávněně nebo v rozporu s obecně závaznými právními předpisy. V České republice je dozorovým orgánem Úřad pro ochranu osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7.
- ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito podmínkami ochrany osobních údajů.
- S těmito podmínkami zákazník vyjadřuje souhlas zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře v rámci objednávky.
- Společnost je oprávněna tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na internetových stránkách internetového obchodu.
V Praze dne ___________
Obchodní podmínky naleznete zde: https://epop.pop.cz/obchodni-podminky/